فروش بیمه عمر مثل آب خوردن است!

این روزها تمام در و دیوار شهر پر شده است از انبوه تبلیغات اعطای نمایندگی فروش بیمه عمر که با عناوینی مثل جذب نماینده فروش بیمه ، آموزش رایگان ، درآمد میلیونی بدون نیاز به سابقه کار ، اعطای تسهیلات و وام بدون ضامن در اسرع وقت و جملاتی از این دست سعی در جذب بازاریاب از میان افرادی دارند که هر روز به دنبال آگهی استخدام از این سوی شهر به آن سوی شهر در گذرند . قصد داریم با سلسله مقالات آموزشی «فروش بیمه عمر مثل آب خوردن است!» کمی پیرامون این مسائل شفاف سازی نماییم و همچنین مشتاقان فعالیت در صنعت بیمه و علاقمندان به کسب درآمد را راهنمایی کنیم تا سریع تر و درست تر به هدف خود نائل شوند . با بیمه بلاگ همراه باشید …

نمایندگان محترم بیمه می توانند در هر لحظه از شبانه روز با کلیک روی لینک مقابل ، آخرین مطالب درج شده در این مبحث را مطالعه نمایند : فروش بیمه عمر مثل آب خوردن است!

این دوره که با هدف آموزش راه کارهای اصولی و پایه ای بازاریابی و فروش بیمه زندگی و به طور ویژه تر بیمه عمر تدوین شده است ، در قالب مقالات سریالی و به صورت ماهانه از طریق بیمه بلاگ منتشر خواهد شد . در این دوره ابتدا به معرفی اجمالی محصولی به نام بیمه عمر می پردازیم و سپس در کنار بیان راهکارهایی جهت بازارسازی بیمه ، روش های شناسایی مشتری های بالقوه در صنعت بیمه و تبدیل آنها به مشتریان بالفعل را مرور می کنیم .

در نهایت قصد داریم تا با بیان روش های مدیریت ارتباط با مشتریان و مرور تکنیک های اولیه روابط عمومی ، به نمایندگان بیمه عمر و نمایندگان جنرال بیمه کمک کنیم که ارتباط حرفه ای تری را با بیمه گذاران خود برقرار نمایند .

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که به مسائلی مانند مدیریت اعتراضات مشتری ، نحوه پاسخگویی به اعتراضات مشتری ، برنامه ریزی برای ملاقات حضوری با مشتریان ، تکنیک های فروش در بازار گرم ، روش های فروش در بازار ولرم ، متدهای نفوذ و فروش در بازار سرد ، نحوه استفاده از تکنیک مشتری ارجاعی و … نیز در خلال این دوره آموزشی پرداخته خواهد شد .

در ادامه بخوانید :  آیین نامه شماره 96 آیین نامه نمایندگی فروش بیمه های زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *